loading...
عاشقانه
مصطفی بازدید : 6 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)
شاید تصور اینکه چه قدر غمگینم برای تویی که این متنو میخونی غیر ممکن باشه ...

فقط بدون اگه می نویسم برای این نیست که کسی دردام رو بخونه فقط برای اینه که خفه نشم فقط همین ...

اسم و مطالب وبلاگم غمگینه چون من یه دختر افسرده هستم و اون قدر پیش همه گفتم که حالم خوبه هیشکی دردم رو نمیدونه من دارم یه گوشه اتاق جون میدم و دیگه هیچ رویا و ارزویی برام نمونده حالم داغونه همین ...

الان که دارم مینویسم چشمام پره اشکه ... ولی مجبورم هی پاکشون کنم تا هیشکی نبیندشون ...

جایی که من زندگی میکنم حتی حق غمگین شدن هم ندارم من حق هیچی رو ندارم !!!

اخه هیشکی دیگه دل داریم هم نمیده و همه فقط درد رو دردام میزاره !!!

نمیدونم شاید نبودنم بیشتر به نفع این دنیا و ادماشه ...

هیشکی منو درک نمیکنه نمیدونم شدم یه معادله ی چند مجهولی که از هیچ طریقی حل نمیشم ...

حالم تو هیچ واژه نمی گنجه فقط بدون دارم دق میکنم ... دارم دق میکنم !!!

خستم ... از همه ی گریه های بی صدام خستم ... از بس ابرو داری کردم و حرفامو تو دلم نگه داشتم خستم

خستم از همه ی شکست هام از همه ی تنهاییام دلم یه فریاد میخواد شاید سبک شم ولی ...

اینجا قانونش اینه : هیس!!! دختر ها فریاد نمیزنند ... درد میکشند !!!

قبلنا همه عشقم این وبلاگ و مدیریتش بود ولی الان باور کن نه عشقی برام مونده نه انگیزه ای ...

یه گوشه بی سر و صدا نشستم و زندگیم عین یه سریال غمگین هر روز برام تکرار میشه ...

انگار به کما رفتم و همه چی داره تموم میشه ...  اگه میتونی برای از کما در اومدنم دعا کن خیلی حالم بده

هیشکی پای درد دلم نمیشینه که مجبور میشم دردامو تایپ کنم من دارم پر پر میشم و هیشکی عین خیالشم نیست ...

من کم اوردم همین ... کم اوردم اره من ضعیف ترین موجود رو زمینم ... من باختم و دیگه حوصله ی ساختن ندارم

من تموم شدم تموم ... !!!

بچه ها بد مریض شدم چه روحی چه جسمی امروز بابام منت پول دارو هایی که برام خرید رو به سرم میزاشت ولی اینو نمیدونست که اگه یکم بیشتر بهم محبت و توجه میکرد این قدر داغون نبودم و هر روز از این دکتر به دکتر دیگه دیپورت نمی شدم !!!

حس و حالم شبیه یکی از اهنگای یاس هستش :

من دیوانه وار تشنه ی نوازشم نمیخام منو دعا کنین تو نماز شب !!!

بی خیال همه ی اینا رو گفتم که بدونی اگه کمتر این روزا وقت میکنم به وبلاگ بیام دلیلی جز کم اوردنم جلو مشکلاتم نداره اگه یکم حالم بهتر شه قول میدم بازم همون مریم سابق شم و بازم مثل قبل به وبلاگ رسیدگی کنم ولی الان بدجور مخم هنگیده بدجور ... !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودمون که دردامونا وتواین صفحه مجازی مینویسیم،به سلامتی اونایی که خونده نخونده لایک میکنند وبه سلامتی اونایی که ازدردامون خوششون میادوcopy-pastمیکنند.. لطفا نظر یادتون نره بچه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 2,545
  • کدهای اختصاصی


    سرویس چت روم

    كد تصاوير تصادفي

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز