loading...
عاشقانه
مصطفی بازدید : 7 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)
دلم گرفته ای دوست هوای گریه دارم ...

می خوام برم از اینجا ... بال و پری ندارم !!!

می خوام برم دل بکنم ... از این دیار پر ز درد !!!

می خوام برم سفر کنم از این همه غصه و رنج

چشمای خشک من دیگه طاقت گریه نداره ....

حسرت یه قطره اشک توی دلم جا میزاره !!!

دلم گرفته و باز میون این همه راز ...

می خوام که داشته باشم یه هم سفر یه همراه !!!

چیکار کنم که تنهام ... سکوت من یه دنیاست

دریایی از اشکم و ناله هامم بی صداست !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودمون که دردامونا وتواین صفحه مجازی مینویسیم،به سلامتی اونایی که خونده نخونده لایک میکنند وبه سلامتی اونایی که ازدردامون خوششون میادوcopy-pastمیکنند.. لطفا نظر یادتون نره بچه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 2,521
  • کدهای اختصاصی


    سرویس چت روم

    كد تصاوير تصادفي

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز