loading...
عاشقانه
مصطفی بازدید : 2 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

درد تنهایـــــــــی کشیـــــــــــــــــــــد ن،

 مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفـــــــــید،

 شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...!

 و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...

 تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....

 دیوانـــــه، خود خــــواه،بی احساس.................

 نمیــــفروشــــــــم​..!!!!

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


من دلم می خواهد

 ساعتی غرق درونم باشم!!


 عاری از عاطفه ها
 تهی از موج و سراب
 دورتر از رفقا…
 خالی از هرچه فراق!!

 من نه عاشق هستم ؛
 و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

 من دلم تنگ خودم گشته و بس…!

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

لــعـنــتــی ... باشـــــه !

مـن بـــه تــــو نـمیــــــام ،

امــا تـــــــو بـه خــودت بـیـــا . . .!!!

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

حموم بودم،

خواب بودم،

استخر بودم،

کلاس بودم،

سایلنت بود،

گوشیم شارژ نداشت،

بابام تو اتاقم بود...

اینا همون جواب های اَبلهانه اِیه که بعضی ها که دارن خیانت میکنن میگن

کلا اینا رو شنیدی بگو باشه

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 


او "رفت".

همینـــ... قصـه ام کـوتـاه بـود

بـه سـر رسیـد،

کـلاغ جـان

تـو هـم بـرو

شـایـد جـایـی دیگـر

قصـه ای زیـبـا

منتظـرت باشـد...

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

کهنه فروش تو کوچمون داد میزد کهنه می خریم، وسایل شکسته و پاره و پوره می خریم، بی اختیار فریاد زدم قلب شکستم می خری؟ گفت که اگه ارزشی داشت، کسی اونو نمی شکست..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودمون که دردامونا وتواین صفحه مجازی مینویسیم،به سلامتی اونایی که خونده نخونده لایک میکنند وبه سلامتی اونایی که ازدردامون خوششون میادوcopy-pastمیکنند.. لطفا نظر یادتون نره بچه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 2,518
  • کدهای اختصاصی


    سرویس چت روم

    كد تصاوير تصادفي

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز