loading...
عاشقانه
مصطفی بازدید : 5 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

......تــــــــــــــو......

 

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ؛

من از جنس زمینم خوب میدانم ، که :

دریا، جاده ی تو ؛ ماهی بیچاره را در تور ماهیگیر گم کرد ...

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ؛

من از جنس زمینم خوب میدانم ، که :

گل در عقد زنبور است ، اما یک طرف سودای بلبل ؛

یک طرف بال و پر پروانه را هم دوست میدارد ...

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ؛

من از جنس زمینم، خوب میدانم ، که :

اینجا جمعه بازار است

و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه میدادند ...

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ؛

من از جنس زمینم خوب میدانم :

در اینجا قدر مردم را به جو اندازه میگیرند ...

نیا باران

پشیمان میشوی از آمدن ؛

زمین جای قشنگی نیست ؛

در ناودان ها گیر خواهی کرد ...

نیا باران

در اینجا قدر نشناسند مردم ؛

در اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه میگیرند ...

نیا باران ...
نيا ...


----------------------------------_______________________________________-------------

......تــــــــــــــو......

باور کن . . .نه درگــیرِ تــــــو شده ام و نه حسی دارم به تــــو

اصلا می خواهی همه چیز را برگردانم به روز اولش؟

تــــــــو یک دوست معمولی شوی و مـــن . . .نـــه (!)

ممکن است دوباره عاشـــ♥ــــقت شوم لعنتی . . .

 

 

 

 

 

 

-

 

من اگه خدا بودم ...!

 

اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم ...!

 

نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..!

 

چــــیزی جــــ ـــ ـز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ـــ ـ ..

 

 

 

 

 

 

 


----____-_____________-------------------------------------_____________-------------------------------__________

 

 

زندگی‌ همین است


 هر خاطره غروبی دارد...


 هر غروبی خاطره ای...


 و ما جایی‌ بینِ امید و انتظار...چشم می‌کشیم تا روزگار مان بگذرد


 گاهی‌ هم فرق نمیکند چگونه...


 فقط بگذرد

 

 

 

 

 

______-----_____________--------------------__-------------_____________________--------------------------------

 

 

 

 

بــــــاور کن خیلی حـــــــرف است

 

وفـــــــــادار دســـــــــت هایی باشی ،

 

 که یکبار هم لمســـــــشان نکرده ای…

 

 

 

________--------------------------______---------------------------------_______________---------

 

 

 

 

فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند ،

 

 

برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ،

 

 

دلتنگی یعنی تو !

 

 

 

__________--------------_________________________--------------------------________--------------________

 

 

 

کاش همانند این عکس میتوانستم در آغوشت بگیرم ...!

 

 

گل من امیدوارم آغوش رقیبم برات گرم باشه......!

 

 

 

 

 

_______---------__________________----_______________------------------------_______________----------

 

 

 

 

 از خوب ها بیشتر میترسم...!

 

 آخر..!

 

 یک روز تو خوب  من بودی ...!

 

 

 

____________---------------------____________------------------_____________________________----------------تا کی باید کنج اتاق خلوت دلم بنشینم

 

 و با قلم و کاغذ درد دل کنم؟...

 

تا کی باید دلم را به فرداها خوش کنم

 

و پیش خود بگویم آری فردا وقت رسیدن است!

 

تا کی باید در سرزمین عشاق سر به زیر باشم و

 

چشمهای خیسم را از دیگران پنهانکنم؟

 

تا کی باید بگویم که عاشقم ، ولی یک عاشق تنها ،

 

عاشقی که معشوقش در کنارش نیست!

 

تا کی باید به انتظارت زیر باران بنشینم

 

و همراه با آسمان بنالم و ببارم....

 

و تا کی باید با دستهای خالی

 

با آغوش سرد ، با دلی خالی از آرزو و امید ،

 

با چشمانی خیس و شاکی زندگی کنم؟

 

آری تا کی باید تنها صدای مهربان تو را بشنوم

 

ولی در کنار تو نباشم عزیزم!

 

تاکی؟

...

 

______________-------------------______________----------------------______________________-----------------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودمون که دردامونا وتواین صفحه مجازی مینویسیم،به سلامتی اونایی که خونده نخونده لایک میکنند وبه سلامتی اونایی که ازدردامون خوششون میادوcopy-pastمیکنند.. لطفا نظر یادتون نره بچه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 2,526
  • کدهای اختصاصی


    سرویس چت روم

    كد تصاوير تصادفي

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز