loading...
عاشقانه
مصطفی بازدید : 2 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است

ﺑﻮﺩ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻗﻮﺕ ﺩﻝ

ﻣﻨﻮﺭ ﺷﺪ ﺯ ﯾﺎﺩﺕ ﺳﺎﺣﺖ ﺩﻝ

ﺑﻪ ﻫﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺩﻝ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﺩ

ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻝ

در دیاری که تو آنجا باشی بودن آنجا کافیست

آرزو های دگر اوج بی انصافیست

من نباشم دنیا یک من کم دارد

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم

تو ماه را دوست داری

من ماه هاست که تو را …

قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم

بگذار بگویم که “دوستت دارم”

دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم

سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند

عشق یک حس مه آلود است

انتهایش را کسی هرگز نمی داند …

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ

گندم خال تو آن روز که دیدم گفتم

خرمن طاعت ما بر سر این دانه رود

به خودم می بالم که در این عصر یخی

همسری دارم که دلش آینه ی خورشید است

گویند باغبان عمری طولانی دارد

چون با گل سر و کار دارد

ولی من عمر طولانی تر از باغبان دارم

چون همسری زیباتر از گل دارم

خورشید را باور دارم

حتی اگر امروز درخشش را نبینم

عشق را باور دارم

حتی اگر ذره ای به چشم اید

او را باور دارم

حتی اگر همینک صدایش را نشنوم

در پــــی دانـه مـرو همچـو کبوتــر ، کـه تــو را

عاقـبت بهــر یکـی دانـــــه ، بــــه دام انـدازنـد

صیـد کن شیـــر صفت، نیم بخور، نیم ببخش

تـا بــه هـرجـا کـه روی ، بـر تـو ســلام انـدازند

به چشم هایت بگو نگاهم نکنند

بگو وقتی خیـره ات می شوم سرشان به کار خودشان باشد !

نه که فکر کنی خجالت میکشم ، نه !

حواسم نیست ، عاشقت می شوم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سلامتی خودمون که دردامونا وتواین صفحه مجازی مینویسیم،به سلامتی اونایی که خونده نخونده لایک میکنند وبه سلامتی اونایی که ازدردامون خوششون میادوcopy-pastمیکنند.. لطفا نظر یادتون نره بچه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 2,558
  • کدهای اختصاصی


    سرویس چت روم

    كد تصاوير تصادفي

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز